3 серпня 2015 р.

Найлінивіший дробовик на світі

Вчора я виставив розрядженого дробовика на ґанку, але він чомусь, не зміг і кроку ступити, тому я усадив його в крісло-каталку та залишив йому шість набоїв, після чого відбув у справах.
За час, поки мене не було, листоноша приніс пошту, а сусідський хлопчик заходив на моє подвір’я. Також, дівчинка гуляла неподалік з собакою і багато машин зупинялося під знаком "Стоп", що знаходиться поряд з моїм будинком. Десять годин по тому, я вирішив перевірити, як там справи у мого дробовика. Він так і залишився на ґанку, і хоч мав безліч можливостей, все ж не виїхав у кріслі-каталці на вулицю та нікого не вбив. Він навіть не спромігся зарядити себе. Після всього ґвалту, який ви підняли з приводу того, наскільки небезпечною може бути зброя, і як вона вбиває людей, уявіть собі мій подив від такої апатії з боку рушниці. Або засоби масової інформації помиляються і людей вбивають люди, а не зброя, або в мене найлінивіший дробовик у світі. А тепер я почну перевіряти ложки, кажуть, буцімто вони змушують людей набирати вагу

Немає коментарів: